Sposób załatwiania spraw
Skierowanie do Domu następuje w drodze decyzji administracyjnej wydanej przez organ prowadzący, w porozumieniu z dyrektorem Domu.
Dokumentacja Środowiskowego Domu Samopomocy w Łęczycy zawiera
- Dokumentację indywidualną uczestnika, którą stanowi w szczególności:
- kopia decyzji administracyjnej kierującej do Domu;
- kopia orzeczenia o stopniu niepełnosprawności;
- indywidualny plan postępowania wspierająco-aktywizującego;
- opinie specjalistów;
- notatki pracowników zespołu wspierająco-aktywizującego dotyczące aktywności uczestnika, jego zachowań, motywacji do udziału w zajęciach;
- oraz inne dokumenty mające zastosowanie przy opracowywaniu indywidualnego planu postępowania wspierająco-aktywizującego.
- Dokumentację zbiorczą, na którą składa się:
- ewidencja uczestników;
- obecność uczestnika w Domu;
- ewidencja osób czasowo przebywających w szpitalu;
- ewidencja byłych uczestników utrzymujących kontakt z Domem;
- dzienniki dokumentujące pracę pracowników zespołu wspierająco-aktywizującego, w których odnotowuje się prowadzone zajęcia w danym roku lub w dłuższym przedziale czasowym, zgodnie z ustaleniami dyrektora Domu.
Do ŚDS w Łęczycy mogą być skierowane osoby z terenu Miasta Łęczyca, Gminy Łęczyca, Miasta Piątek, Gminy Góra św. Małgorzaty, Gminy Grabów, Gminy Daszyna, Gminy Świnice Warckie, Miasta Ozorków oraz gmin ościennych, jeśli Dom dysponuje wolnymi miejscami. Osoby spoza w/w gmin mogą być skierowane na podstawie porozumienia z właściwymi jednostkami samorządowymi.
W pierwszej kolejności kierowane są osoby z terenu Miasta Łęczyca i powiatu łęczyckiego.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 16-01-2025 - Edycja treści
- 04-07-2024 - Edycja treści
- 27-06-2024 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 31